onsdag, januar 09, 2008

Fresh start

Nyttårsforsetter har vi ikke snakket om ennå. Det behøver vi egentlig ikke å gjøre heller. Jeg velger å fokusere på morsomme ting jeg vil gjøre mer av i 2008!

Jeg vil lese mer, spille mer piano, ha friske blomster i mitt hjem hver helg.


Mer av dette,



mer av dette,





og mer av dette!


Også tror jeg jeg skal fjernadoptere enda en unge (via SOS Barnebyer), handle enda mer økologisk både når det gjelder mat og vaskemidler, og fortsette å gå til og fra jobben hver eneste dag året rundt.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Nemlig!!!

De siste ti årene har jeg skrevet ting som "et nytt fantastisk år" i lufta med stjerneskudd på nyttårsaften:-)
En smule barnlig, I know, men det er mine forsett (eller kanskje anti-forsett?), jeg vil ha et fint år, et utfordrende år, et spennende år - men jeg er NULL interessert i å late som om jeg ønsker/planlegger å slutte å spise sjokolade:-D

Anonym sa...

Det var gode nyttårsønsker!
Jeg har akkurat flyttet, og starter året med alt på sin plass. Kanskje jeg klarer å holde det slik en stund?

Anonym sa...

Dette er mine ønsker og forsetter for det nye året:

- nyte livet med verdens beste samboer og verdens skjønneste, trassigste, nydeligste 3-årige datter
- spise favorittsjokoladen (ikke hver dag, men oftere enn en dag i uka)
- kjøpe meg et par nye parfymer
- reise så mye som mulig
- kjøpe friske blomster fra Passiflora (Oslos fineste blomsterbutikk) så ofte jeg har lyst
- nyte minst 1 kaffelatte om dagen
- nyte noen franske, tynne sigaretter når jeg
drikker god vin
- lære meg noe nytt
- lage bedre system på iPoden min
- bli flinkere til å gå utstillinger jeg leser om men som jeg ofte glemmer
- ringe venninnene min oftere

Slanking gidder jeg ikke. Jeg røyker så innmari lite, så det blir ikke noe røykeslutt på meg heller. Jeg spiser rimelig sunt, variert og mye frukt så der har jeg god samvittighet. Burde vel begynne å trene, men søren heller - det er god trim å base med datteren min i senga :)

Britt Åse sa...

Det var ønskene sine!
Mine:
*Fortsette som i fjor med kosthold og trening.
*Lese mer.
*Høre mer musikk (nå er platespilleren operativ igjen, så vinylen er tilgjengelig også :) ).
*Ikke så mer enn jeg klarer å prikle og plante ut i hagen (in your dreams!)
*Fullføre ryddingen i klesskapet (jeg har allerede 4 store flyttekasser fulle, og er nå kommet dit hvor jeg må gjøre meg skikkelig hard...)

Glamourbibliotekaren sa...

G: Fint, utfordrende og spennende år er et bra forsett!

Trine: Lykke til! Hvis alt har sin egen plass er det en bra start! Jeg har altfor mange ting som ikke har fast plass..

Gullpels: Det høres ut som gode planer for et nytt år! Å lære noe nytt burde alle ha som mål. Continue educating yourself, people!

Britt Åse: Grattis med operativ platespiller! Ah, vinyl, jeg skal ALDRI gi bort platesamlingen min.. derimot var jeg veldig glad da søsteren min ga bort sin - til meg! :) Alle disse fine platene som ikke finnes på cd...

Populære innlegg