søndag, januar 15, 2006

Aksjon garderobeskap - del 3:

Noen som har lyst på 5 ullgensere, 3 tunika-aktige topper, 1 hettejakke, 1 strikkejakke, 5 ensfargede t-skjorter eller 7 gensere?

Ukens prosjekt var gensere/bluser/skjorter/cardigans. Og jeg fatter ikke hvorfor jeg har tviholdt på alt dette?! Det er helt brukbare ting stort sett - med unntak fra ullgenserne som har en ganske stor andel nupper - men jeg bruker de bare ikke. Det er grenser for hvor mange t-skjorter man trenger. Tunika-topper som ikke fremhever midjen kler meg ikke. Så nå må jeg finne en Frelsesarmeen-container et eller annet sted.

Resultat:
Jeg har to etasjer med henge-klær (to stenger i skapet), og der henger alle skjorter, bluser, cardigans og en god del gensere. På hyllene i skapet ved siden av ligger t-skjorter, trøyer/camisoles, et par ullgensere og vanlige gensere. For øyeblikket har jeg tellekant. Og det er god plass! Men jeg har ingen umiddelbare planer om å fylle det opp med nye klær - tvertimot kan man kombinere eksisterende plagg til nye og festlige antrekk.

Dette var den hittil største ryddejobben i Aksjon Garderobeskap. En hel sekk med klær til Frelsesarmeen står nå på gulvet. Og jeg føler meg en smule mer organized enn jeg gjorde før i dag.

Ingen kommentarer:

Populære innlegg