fredag, januar 27, 2006

Glamorøs fredag!

Velkommen til glamorøs fredag! Helgen er nær, og det feirer vi med det lille ekstra.

Min glamorøse fredag ser slik ut:
*Grå bukser og svart smal genser - men med mitt vakre rosa pashmina-sjal fra 5th av. rundt halsen
*Armbånd med Bloomingdales-"reklame" (armbånd med masse små bilder på rekke og rad, husker ikke hva det heter)
*Chanel No.5

Én av tingene hadde forsåvidt vært nok, men jeg tenkte å pøse litt på nå på den første glamorøse fredagen i 2006.


Audrey hadde svært glamorøse fredager...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Å nei, glemte glamorøs fredag!
Så jeg er ikke spesielt glamorøs i dag. Men jeg har tatt på meg et armbånd jeg fikk av Sara til jul, og så har jeg ekstra fin gloss på :) Det hjelper litt.
Kanskje glamourstemningen tar seg opp i løpet av dagen? MK, Petter og jeg skal nemlig på UT Awards i Trondheim, og de har i følge Adressa lovet glamorøse prisutdelere. Skjønt, hvor glamorøst kan det blir på Samfundet? Vi skal i allefall gjøre vårt beste for å kaste glans over tilstelningen!

Glamourbibliotekaren sa...

Armbånd og ekstra fin lipgloss er glamorøst nok for meg! Way to go!

Anonym sa...

Det mest glamourösa jag gjorde i fredags var att gå på Dramaten och se Lika för lika. För mig som går på teater så ofta jag kan, och ändå inte tycker att veckan har tillräckligt många dagar för att hinna se allt jag vill, så var det lyxigt att ta sig en kväll att gå och se ett stycke jag redan sett. Saken var den att jag satt väldigt dåligt förra gången jag såg pjäsen, så jag hörde knappt ett ord. Den här gången visste jag att det var bättre att sitta långt fram, och jag var väldigt nöjd med det. Framför allt var det underbart att få se och höra den otroligt begåvade Staffan Göthe spela hertigen igen. Den här gången satt jag nära... jag önskar jag kunde kommit ännu närmare, hehe!

Populære innlegg