søndag, august 06, 2006

Glamourspørsmål fra leser: Brudehår


Hei!

Jeg skal gifte meg om kort tid i en nydelig hvit 50-tallskjole (stroppeløs trang overdel, vidt skjørt til rett under kneet).

Smykker: Perlekjede og øredobber.
Hvordan ville du hatt håret til et slikt antrekk?


mvh Bruden

Kjære Bruden,
Nå vet jeg ikke hva slags hår du har i utgangspunktet, men hvis det er langt, tror jeg jeg ville gå for en ganske enkel og "ren" frisyre. Kanskje en French twist (du finner flere fremgangsmåter hvis du googler det), eller en enkel chignon. De er mest tidsriktig. Det går selvfølgelig an å prøve en høy frisyre med et eller annet hårsmykke, men det kan fort bli litt for mye ettersom skjørtet er relativt kort og vidt. Jeg tror jeg ville balansere looken med en frisyre som ikke var så stor og omfattende. Vil du piffe opp det litt, kan du feste en enkel hvit blomst på bakhodet, litt ned mot nakken kanskje. Sjekk the knot for flere idéer.

Lykke til!

Mvh Glamourbibliotekaren

Kanskje sånn?

(bilde fra theknot.com)

1 kommentar:

Anonym sa...

Aaaaa, så vackert!

Populære innlegg