mandag, september 25, 2006

Siste eBay-innkjøp på en stund

Det ble ingen innkjøp i København til tross for flere besøk hos Zara, Urban Outfitters, Topshop osv. Litt for mye minus på kontoen. Men det gjør ingenting; jeg er ingen shopoholiker heldigvis. Det er moro å se hva som finnes, og veldig deilig å ikke ha trang til å kjøpe masse. Det er nok av andre ting å bruke penger på når man reiser - lunsj, te, muséer og enda litt mer te. Men noen utskeielser blir det nok på neste reise (Paris om to uker).

MEN jeg har en veske på samvittigheten - fra eBay igjen; for siste gang på lenge nå. Gjeld skal slettes og skap skal ryddes, så jeg har ingen planer om flere innkjøp med det første (med unntak av Paris, som sagt). Anyway, sånn ser den ut. Klassisk mellomstor skinnveske som jeg har ønsket meg i årevis.


1 kommentar:

Anonym sa...

Skikkelig fin! Må sjekke Station 85 igjen jeg og, ei stund siden sist nå.

Populære innlegg