fredag, oktober 06, 2006

(Og når jeg først er i det hjørnet - jeg fatter ikke at det skal være så interessant å vite hva folk tjener. Det måtte i såfall være fordi man skal ha noen relevante å sammenligne med om man er i lønnsforhandlinger selv, men ærlig talt: nettavisene har skattelistene over hele forsiden i dag, alle sammen, hva tjener kjendisene, hva tjener naboen din, and I really couldn't care less. Jeg tar et standpunkt og sverger herved på at jeg ikke skal søke i en eneste skatteliste.)

3 kommentarer:

AM sa...

Jeg tenkte akkurat det samme! Halve nettavisene er fulle av skatt og lønn og hva tjener ditt og datt og den og den. Da leser jeg heller glamorøse blogger :)

Anonym sa...

Jeg syns prinsipielt (prinsippielt?) at det er flott at slikt er tilgjengelig - men den gode hensikten med åpenhet osv slås fort i hjel når man kan sjekke kollegaer, naboen, en potensiell kjæreste, foreldre... Jeg blir også kvalm. Å være glamourøs har for øvring ingen ting med hverken inntekt eller formue å gjøre, etter min mening.

Glamourbibliotekaren sa...

Nemlig, er det noe som ikke kan kjøpes for penger, så er det ekte glamour!

Populære innlegg