torsdag, januar 11, 2007

Dagens kjole


I fjor tok det helt av på kjolefronten; det gikk inflasjon i stroppeløst med bånd i livet og sateng og tyll og vippeskjørt. Jeg må innrømme at jeg gikk lei lenge før julesesongen. Egentlig har jeg alltid likt den stilen (jfr min fascinasjon for Audrey Hepburn, Grace Kelly og co), men når man ser det absolutt overalt, i alle butikker, på alle brudebilder, på alle julebord, så blir det altfor mye. Derfor er det befriende og hyggelig å se en kjole som denne fra Cacharel - hvit og lett med blomster på. Forholdsvis lavt liv, små knapper, broderi, førtitallsfølelse - perfekt til solfylte dager og et par søte sandaler.

3 kommentarer:

Anonym sa...

dette har, til min overraskelse lyt eg innrømme, blitt min favoritt blogg. Keep up the good work!

Glamourbibliotekaren sa...

Så hyggelig, takk skal du ha! :)

Anonym sa...

Nydelige detaljer, supersøt!

Populære innlegg