fredag, januar 05, 2007

Glamourspørsmål fra leser: Kasjmir

Hei, morsom side!
Jeg er på utkikk etter en klassisk sort pologenser i kasjmir. Har lett i flere dager, uten hell. Har du tips til butikker i Oslo/Asker hvor jeg kan sjekke?
Vennlig hilsen

Anne Karin


Hei!
Det stedet jeg har vært på som har best utvalg både når det gjelder farger og modeller, er butikken Stilverk i House of Oslo i Vika. De selger Van Mook Cashmere, som ser ut til å ha pologensere. Ellers kan du alltids høre på Benetton; de har hatt ekte kasjmirgensere i høst.

mvh
Glamourbibliotekaren.

1 kommentar:

Anonym sa...

LaRedoute.no har noen Kasjmirgensere, og de har salg nå om dagen :-) De litt billigere genserne de har, som er blanding av silke og kasjmir er også deilige.

Mine aller skjønneste Kasjmirgensere i fjonlett, supermyk kvalitet, har jeg kjøpt på http://www.neimanmarcus.com/

Populære innlegg