lørdag, februar 10, 2007

Finn stilen: Lørdagskveld hjemme


Mannen er i herreselskap. Glamourbibliotekaren er alene hjemme og drømmer om følgende: En koselig ullkjole fra Marc Jacobs med en hettecardigan fra Michael Kors utenpå. Strømper fra Accessorize, Audrey-ballerinasko fra Prettyballerinas.com, og fint blålilla smykke fra madebyme.se. Boks med badeolje, bodylotion og bodyspray i duften Savannah Gardens fra Crabtree&Evelyn, tekopp fra Jasper Conran for Wedgwood, og decaf plommete fra Revolution Tea. Og en boks full av Audreyfilmer fra Amazon.com. (sistnevnte har jeg jo da. Og kosmetikken også. Og tekoppen.)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det finnes en stor tebutikk på Majorstua som fører Revolution te for oss vanlig dødelige.

Ellers fikk jeg også en gang bestille tre store bokser til meg selv fra http://www.coloca.no/ selv om de hovedsakelig leverer til firmaer. Den kom på døra på jobben min samme dag!

Glamourbibliotekaren sa...

Hvor? Hvor? Hittil har jeg bare sett det på kaféer.. De har så mange fine!

Anonym sa...

Skalvise: Jeg har ikke vært inne i den tebutikken, men ringte rundt til alle de store da jeg forsøkte å få tak i te fra Revolution i fjor. Jeg husker at en av de store på Majorstua sa at de solgte slik te til kundene sine.

Ellers er det jo bare å hive seg på telefonen og godsnakke med de på coloca. Jeg har aldri angret på at jeg kjøpte tre store esker (kjøpte plomme, golden flower og bombay chai - den siste er jeg ikke så fornøyd med forresten, men det er fordi jeg foretrekker hjemmelaget chai).

Populære innlegg