fredag, februar 09, 2007

Glamourspørsmål fra leser: Bobbi Brown


Hei,
Har du noe tips til hvordan jeg kan få tak i sminke fra Bobbi Brown? På nettsiden deres står det at de bare sender innen USA..
Mari


Hei!

Jeg har ikke vært borti noen nettbutikker som selger Bobbi Browns makeup, bortsett fra Strawberrynet.com som dessverre har et svært dårlig utvalg. Jeg tror du får prøve deg på eBay istedet. Samtidig er det nok ikke helt ideelt å kjøpe BB uten å teste først - fargene er riktignok nøytrale, men allikevel synes jeg det er vanskelig å finne noen som passer helt 100%. Jeg har ofte fått hjelp av selgerne, og da har jeg vært fornøyd - jeg er jo stor fan av merket som sådan. Så jeg anbefaler egentlig å vente til du kommer til en BB-disk - den nærmeste er vel på Selfridges i London. Sephora i Paris har det også. Men om du ikke har noen reiseplaner på en stund, er vel eBay stedet med best utvalg vil jeg tro! (Gel-eyelinerne er forresten supre!)
mvh
Glamourbibliotekaren.

1 kommentar:

C. sa...

Det er nesten umulug å skaffe de over nettet. tar en tur til london;) de selger bobi brown overalt!!! var der for en månede siden og kjøpte den øyeskygge/pudder øverst på bilde, sånn peach aktig! er super fornøyd;)

*C*

Populære innlegg