tirsdag, februar 20, 2007

Glamourspørsmål fra leser: Vestkantbadet


Kjære glamourbibliotekar,
Jeg har fått et gavekort av min kjære på vestkantbadet :-)
Siden jeg begynner hos manuell terapaut på mandag er nok klassisk massasje osv utelukket. Jeg er ikke så veldig bevandret i badverdenen. Har du noen tips? Jeg tror alt på programmet kunne passet for meg og lider dermed valgets kval.
Tusen takk for en nydelig blogg!

hilsen k-løkka



Hei! Hvilken gave!! Jeg forstår godt at du lider av valgets kvaler. Jeg ble øyeblikkelig tiltrukket av "Grønn Te Spa", naturligvis... eller "Hot Chocolate Massasje".. Men en dyprens av ansiktet + fotpleie høres også bra ut! Kanskje vi får ta en avstemming. Her er menyen, kjære lesere - hva ville dere valgt?

Du blir sikkert fornøyd uansett hva du velger!

mvh
Glamourbibliotekaren

8 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg var fornøyd med "kalde føtter"! Står den fortsatt på menyen?

Anonym sa...

Dyprensen og/evt melk og honning spa behandling er mine favoritter
Kayla

The Fashion Economist sa...

Ja, takk begge deler:)
Nå gleder jeg meg enda mer til jeg skal til Riga. Der står SPA definitivt på menyen!

Anonym sa...

Sjokoladebehandlingen deres er helt fantastisk. :) Gjorde dette i sommer, og det var supert.
Hvis du velger denne bør du ta med ekstra undertøy, ha på mindre pene klær og planlegge å reise hjem med en gang etter behandlingen. Ikke alle dusjene på Vestkantbadet er til å bevege rundt med hånda, og det er mer eller mindre umulig å få av all sjokoladen på egenhånd. Ekstra undertøy er til bruk etter behandlingen, fordi det første settet kommer til å være tilklint av sjokolade. :)

Anonym sa...

Nå gleder jeg meg enda mer :-) takk for gode tips. Den sjokoladebehandlingen høres deilig ut!

k-løkka

Anonym sa...

Jeg elsker dyprensen de har der. Huden min var ekstra lekker i ukesvis!

Sjokoladebehandling derimot er jeg mer usikker på. Vil man ikke få mer glede av sjokoladen hvis man faktisk *spiser* den ;o)

Og en fotbehandling får meg alltid til å fly lenge etterpå. Myke puselabber gjør mye for hele god-følelsen.

Glamourbibliotekaren sa...

Takk for alle innspill, på vegne av leseren som spurte!

Skuffet, tidligere kunde sa...

Føler meg snytt.
Dessverre må jeg si at mye har skjedd siden de malte om veggene på såkalte nye Vestkantbadet Spa. Jeg har gått der i mange år. Nå bare klippet de klippekortet mitt i to og hevdet jeg måtte kjøpe nye timer. Noen tusenlapper tapt, det kan jeg leve med. Men når de klarer kombinere det med "nye eiere" og et flir, vitner det om dårlig dømmekraft. Sånn går ikke an - det finnes plenty andre i byen som er like gode - og som behandler folk som mer enn noe de kan presse penger ut av etter noen malingsstrøk. Dårlig stil, hverken mer eller mindre.

Populære innlegg