lørdag, mars 03, 2007

Glamourspørsmål fra leser: Maibryllup

Hei og takk for en fin blogg.
Vi er to unge kvinner som skal i bryllup til hver vår kusine i mai. Har du noen gode råd slik at vi kan gjøre suksess?
På forhånd takk!
Hilsen AA- Anonyme Arkivarer


Hei!
Jeg har et råd som slår alle andre råd i slike tilfeller: GO VINTAGE. Jeg har gjort aller størst suksess i brylluper der jeg har iført meg min fine gullbeige-brokadekjole, kjøpt på Fretex i Markveien for den nette sum av 290 kroner. Dere er garanterte at ingen andre har lik kjole. Sjekk ut alle Fretexer/UFF-butikker i byen, bestemors loft og loppemarkeder. Sko kan dere kjøpe på DinSko eller noe. Det finnes mange fine kjoler i kjedebutikkene også, men da risikerer man at noen andre har akkurat den samme. Dessuten er moten så demokratisk nå at omtrent alt gammelt&brukt er fint, så lenge det har holdt seg bra og ikke er slitt...

Lykke til!

mvh
Glamourbibliotekaren

Ingen kommentarer:

Populære innlegg