fredag, april 27, 2007

Glamorøs fredag


Lovely day! Trærne har jo blitt grønne de siste dagene, jo!

Glamourbibliotekaren er både androgyn og feminin for anledningen, og stiller i grå dress og hvit bluse, nye Givenchy-øredobber, rosa/lilla makeup og Coco Chanel. En liten utskeielse på vei til jobb; en enkel mocca med karamellsirup som en slags erstatning for den hvite moccaen.. Men nå er det te som gjelder. Planer for dagen: Høre på en diger bunke fin musikk som ligger foran meg her, trene, lese, sove. Jobbing og konsert i morgen, så det blir ingen sen kveld for min del.

Ha en strålende fredag, kjære lesere!

7 kommentarer:

Anonym sa...

I dag har jeg på meg ny blomstrete kjole og brun cardigan. Etter jobb skal jeg bort på plantasjen som åpnet i går å kjøpe roser.

Anonym sa...

I dag har jeg på meg sort topp og cardigan, skjørt med røde, hvite og sorte striper, og knall rød leppestift. Satser på sol på balkongen i ettermiddag, og i morgen reiser jeg til Bergen og Bergenfest :)

Jenny B sa...

Jag har rosa shorts, en svart tunn tunik, och fina rosa kilklacksskor med blommönster! Man måste passa på när det är en solig dag. Idag skall jag träna Body Balance, och sedan shoppa både beauty-produkter och god mat för hela helgen. I helgen skall jag försöka vara ute i parkerna så mycket som möjligt, för att se alla buskar och träd som börjar slå ut i blom!

Mari sa...

En begynnende migrene reduserer glamour nivået en smule, men etter smertestillende og masse vann blir det bedre. Og solen og varmen og de grönne trärne får definitivt humöret til å stige.
Jeg har på meg en grå, kort kjole med hvit, tynn tröye under, svarte strömpebukser, grå kneströmper og Kina-blå småsko. Og Mac Sophisto på leppene såklart.

Anonym sa...

Ah...i dag er det endelig glamorøs fredag med lite klær..

Min nyinnkjøpte glamorøse bikini med røde striper og gulldetaljer skal testes når solen snart kommer på balkongen min. Morgenkaffe i skyggen nå..fulgene kvitrer og livet kjennes herlig!
Mari:)

Anonym sa...

I dag er det stripeglamour som gjelder.
Grå og hvit stripete genserkjole over ensfarget grå kjole. (Den stripete er litt for kort og utringet til å være bra på jobb). Røde ballerinasko som matcher leppestift og stripe i panneluggen.
Grå øyeskygge og Audrey-liner gir ekstra glamorøst ansikt.

Glamourbibliotekaren sa...

Omgivelsene våre bør jammen sette pris på fredager! :)

Populære innlegg