søndag, juni 03, 2007

Glamourspørsmål fra leser: 60årsdag på hytta

Hei, og takk for fin og inspirerende side!
Jeg skal i min svigermors 60-års dag i juni, og den skal feires på deres hytte i den nord-mørske skjærgård. Antrekket krever altså litt hyttetilpasning, pluss at det må funke også i kaldt Møre-vær. Jeg er ikke så veldig pastell av meg, og liker best en litt tøff stil. Svart og knallfarger funker for meg. Har du noen forslag?
Med vennlig hilsen Kjersti


Hei! Jeg tror du må satse på et litt fleksibelt antrekk, som kan brukes uavhengig av temperatur. Hva med en slags omslagskjole eller skjortekjole som du kan ha bukse under om det er kaldt eller om dere skal ut og hoppe fra stein til stein i fjæra, strømper hvis dere skal være i ro og det er passe kaldt/varmt, eller med bare legger om det er sommervær? Eventuelt ser jeg for meg svarte litt vide bukser og en lekker tettsittende svart topp, f.eks. med bred utringning (ikke nødvendigvis så dyp), og et stort smykke i en sterk farge. Både høye og lave hæler går an. Stramt oppsatt hår. Røde lepper. Er det kaldt, kan du ha en fin cardigan i en farge som matcher smykket.

Lykke til i jakten på antrekk!

mvh
Glamourbibliotekaren


Ingen kommentarer:

Populære innlegg