torsdag, juni 28, 2007

Spa - litt mer utfyllende

Spa & Resort Kragerø er et flunkende nytt hotell – det åpnet i mars i år. Fremdeles bygges det mye her på området, men når de er helt ferdig kan det bli et riktig lekkert sted. Utsikten den ene veien er over vannet og Kragerø by (som ligger femten minutter unna med båt), og den andre veien er det endeløse golfbaner. Golf interesserter meg midt i ryggen, så den delen av oppholdet står jeg over. Spatilbudet, derimot... Det er et velværesenter her som er åpent for hotellets gjester. Forskjellige typer bassenger ute og inne, boblebad og badstuer, treningssenter, også selve spaen, selvfølgelig. Jeg har booket noen behandlinger disse dagene – en av gledene ved å være glamourbibliotekar er plikten til å teste slike gjøremål for mine kjære lesere.

Men hovedgrunnen til at jeg er her, er Risør Kammermusikkfestival, noe dere kan lese litt mer om i min musikkblogg.



Utsikt fra der jeg sitter på terrassen med mac'en på fanget og blogger... (litt mørk skjerm, ok)

Ingen kommentarer:

Populære innlegg