fredag, august 10, 2007

Chanel fall 2007


Jeg spanet inn Chanels høstkolleksjon i dag. Mye grønt til øynene, blant annet en kjempefin øyenskyggekvartett - "Garden party": En lysegrønn, en mørkegrønn, en rosa og en fersken. Fargene kommer virkelig ikke fram på dette bildet! Det er også en enkel grønn øyenskygge, Jungle, og en duo i mørkegrønt og rosa, Lotus-Cactus. Neglelakken heter Tulipe Noir og er mørkerødlilla med guldskimmer. Den fineste leppestiften er også i en slags rødlilla, men den var i Aqualumiere-kvalitet - det vil si ganske transparent og glossy. Jeg foretrekker de som er litt mer pigmenterte, så jeg tror ikke jeg kommer til å kjøpe den. Øyenskyggene bør jeg egentlig også stå i mot, da jeg har flere som er så å si identiske... men det kommer til å bli vanskelig!

Ingen kommentarer:

Populære innlegg