fredag, oktober 12, 2007

Glamourspørsmål fra leser: Vintage i Los Angeles


Hei :)
Min svigermor skal til LA i slutten av oktober, og spurte meg om jeg kunne lokalisere noen fine vintagebutikker der før hun reiser. Planen var å surfe litt rundt og se hva jeg finner, men tenkte at du (eller noen av leserne) kanskje hadde noen tips? Hun har en veldig klassisk smak, mye Jil Sander.

Vennlig hilsen Peanuts



Hei! Da jeg var i Los Angeles var det ikke shopping av klær som stod øverst på lista, men derimot konserter og platebutikker og slaraffenliv på Santa Monica Beach (- hvor Anjelica Huston himlet oppgitt med øynene da jeg snublet ugrasiøst forbi henne på rollerblades...) Ah. Those were the days.

Jeg surfet litt på nettet og fant en kåring av beste vintagebutikker fra i fjor, kanskje den kan være noe? Ellers tar jeg som vanlig i mot forslag fra leserne!

mvh
Glamourbibliotekaren

3 kommentarer:

Anonym sa...

I juni var jeg innom en kjempestor glam vintage store i LA, nemlig Iguana Vintage clothing, med adresse: 6329 Hollywood Bouleward.
Sjekk den ut her: http://www.iguanaclothing.com

Der finnes alt fra Oscarglam kjoler til hverdagslig stilfullt.

Mona B

Glamourbibliotekaren sa...

Mona B: Supert! Jeg kjøpte ETT plagg da jeg var der, og det var en inka-inspirert vest på Venice Beach.. det er med andre ord mange mange år siden :-D

Anonym sa...

Hei
Jeg var i fantastiske LA i sommer og falt pladask for butikken American Vintage på Hollywood Boulevard, hvor jeg kjøpte en super 70s kjole.
Ellers anbefaler jeg Melrose Ave + LaBrea for shopping. Blir helt svett i hendene av å tenke på det!!!

Populære innlegg