onsdag, november 28, 2007

DET SNØR!


8 kommentarer:

Anonym sa...

På vestlandet er det motsatt. Var snø i går, men når jeg våknet opp i dag var den borte. Huraaay:D

Sukkerspinnengelen sa...

Tidelibom? Nå? Ikke her.

Anonym sa...

Her er det regn på is, følte meg som en ku på skøyter da jeg stabbet meg opp fra parkeringsplassen i morges :\

Anonym sa...

Ikke for å virke overbærende blasert, men i Trondheim er det veldig mye snø! Skianleggene måtte stenge i helgen grunnet snøfall.. Riktignok er det litt bløtt i byen i dag, men i marka snør det og det er full julekortstemning! Hurra!

Glamourbibliotekaren sa...

oops. Nå regner det.

Anonym sa...

I Trondheim regner det også nå... Viktig å glede seg RASKT! over været i Norge :-)

Anonym sa...

Jeg liker ikke snø som på mystisk vis forvandler seg til slørpe utover dagen. Enten snø eller ikkeno her altså...

Anonym sa...

På min hjemplass er det nok snø til at jeg kan gå på ski i skogen! Da er jeg fornøyd i allefall:)

Populære innlegg