fredag, desember 28, 2007

Tea with Jane Austen


En av mine venninner gir meg alltid de mest delikate innpakkede presanger. Til jul fikk jeg en vakker gaveeske med hattemoter fra gamledager på, og inni, under flere lag med silkepapir, fant jeg den nydelige boken "Tea with Jane Austen". Her er historier om Jane Austens forhold til te (hun var nærmest besatt, ikke ulikt visse andre...), Wedgwood-porselen (ditto), sitater om te fra hennes bøker, oppskrifter på tekaker... Den perfekte gavebok til en te- og Austen-elsker, med andre ord. Bingo!

4 kommentarer:

Unknown sa...

For en nydelig presang; både innpakning og innhold.

Jeg fikk også to presanger som betydde mye på julaften. Selvlaget telysholder og kjøleskapsmagnet i form av et hjerte, begge med mengder av glitter. Her kommer det til å glitre til neste jul, tenker jeg. Presangene var fra mine to glamprinsesser, på to og fem år og er selvsagt den vakreste telysholderen og kjøleskapsmagneten jeg noen gang har sett...

Fortsatt gledelig jul.

Anonym sa...

En av de betydningsfulle: vrihasselen!

Anonym sa...

Aww, jeg ble misunnelig :D
Jeg er så glad i Jane Austen selv, også.

Glamourbibliotekaren sa...

Det er en fryd å få slike presanger! :) Delikat innpakning og superrelevant innhold.

Populære innlegg