fredag, januar 11, 2008

Dagens innkjøp


Tretti rosa tulipaner.


6 kommentarer:

Aquarell sa...

Jeg elsker tulipaner - og helst mange sammen! Det lyser skikkelig opp etter at julepynten er fjernet... Riktig god helg! :D

frikke sa...

Det ble 7 stk lilla tulipaner på meg i dag. Hadde sett for meg hvite, men det hadde de ikke igjen. Litt få var det kanskje, men fine lell :)

Glamourbibliotekaren sa...

Aquarell: Takk i lige måde!

Frikke: mm, lilla er fine!

Anonym sa...

Jeg kjøpte syv hvite og satte i et norgesglass på fjernsynet. Vakkert, vakkert.

Glamourbibliotekaren sa...

Operastine: Norgesglass er perfekte som vaser, jeg bruker mine tre hele tiden. Tips til alle som går på loppis - Norgesglass, eller enda bedre: Løveglass!!

Unknown sa...

Tulipanen er en herlig, glad blomst. En miks av hvite og lilla er kjempefint!

Populære innlegg