mandag, august 04, 2008

Luksus


Myntete rett fra naturen. Bliss.


5 kommentarer:

Anonym sa...

Så herlig! :)
Det er noe eget med friske urter.

Anonym sa...

Deilig! Takk for Anni-Frid-sangen, forresten - den var kjempefin! Nå skal jeg straks gå til innkjøp av iPod, og da skal den lastes ned, umiddelbart!

Glamourbibliotekaren sa...

Elin: Absolutt, jeg burde dyrke flere på balkongen. Glemmer det hvert år. tsk tsk.

Glamourgrammatiker: Så bra! Hun gjorde mye fint før Abba! Sjekk ut de eldste Lill Lindfors også - "Sången han sjöng var min egen..."

Anonym sa...

Mynte er ugras i min hage, gje lyd frå deg, kjære glamourbibliotekar, så skal du få mynteavleggarar når eg er tilbake frå Egypt.

Helsing Glamourinnkjøparen, online frå biblioteket i Alexandria)

Anonym sa...

Jeg gjorde en kjempetabbe i våres, og plantet en del urter i yr planteglede på ny veranda. Og så var det en ganske lang periode der jeg lurte på "Hvor plantet jeg dill, og hvor plantet jeg timian?" Nå er jeg ganske sikker på hvilken krukke dillen er i og hvor ruccolaen er, men det er fremdeles en mystery flower pot eller to på verandaen...

Populære innlegg