mandag, januar 19, 2009

For ett år siden i går...


...satt jeg ute i Bryant Park og leste Proust og sola varmet (!), mens Rachael Ray gjorde opptak til sitt show on ice tjue meter unna. Det er ikke mye vårsol å se når jeg kikker ut på hundre meter høye snøhauger utenfor vinduet mitt. Dog, for ett år siden i DAG var det mye mye mye kaldere i New York enn det er her nå, så det er ingen saklige konklusjoner å trekke fra min poengløse mimring egentlig. Just making conversation. En liten tenkepause. Nå: jobbe videre. Dere også.

3 kommentarer:

Smilla sa...

glamourbibliotekaren er usedvanlig søt når hun is "just making conversation". forøvrig er det helt optimalt å ha turnusfri en slik dag, sitte inne på kafe med en stor kopp varm sjokolade og et glossy ukeblad. edgar allen poe tar vi senere i kveld... :)

Anonym sa...

Det er mykje kjekkare å sitte å surfe på New York-innlegga dine og prokrastinere enn å lese om betingelsesadverbial i tysk grammatikk!

Glamourbibliotekaren sa...

Smilla: Takk og takk :) Turnusfri skulle jeg gjerne hatt i blant, ja. Poe i kveld ja, Litteraturhuset eller?

Anonym: Det kan jeg igrunnen si meg enig i :)

Populære innlegg