mandag, juni 08, 2009

Nesten en selskapskjole


Bademote har vel igrunnen aldri interessert meg spesielt, jeg foretrekker de nøytrale klassikerne og gjerne de med retrolook - men da jeg kom over denne i Anthropologies mai-katalog, ble jeg ikke så rent lite bergtatt! En asymmetrisk (!) beige (!!) badedrakt med blomsterapplikasjoner (!!!) - jeg hadde aldri trodd jeg skulle like noe som helst i den retning, og kanskje er det bare det flotte bildet tatt under vann som gjør det - men den var da fascinerende i seg selv! 

 

5 kommentarer:

sugarformyhoney sa...

Finfin!

La luz del norte sa...

Å, den var jo nydelig!! Skulle gjerne hatt en sånn og skulle gjerne hatt badevær til å bruke den i også... :)

Flott blogg du har!

Solrosa

Anonym sa...

..også den ryggen da! tenk med stort tyllskjørt til. åh. nydelig :)
haenfinmandag!

rosaengler ♥ sa...

nydelig rett og slett..

Nanne sa...

Det er den flotteste badedrakten jeg har sett noensinne, tror jeg:)

Populære innlegg