mandag, oktober 19, 2009

Høsthelg, glamourbibliotekar-stylee

Når man ankommer fjellheimen sent en fredagskveld, er det helt mørkt.... og et større antall stjerner på himmelen enn man noensinne trodde var mulig. Og når man våkner med denne utsikten utenfor vinduet neste morgen, kan man ikke bli annet enn glad:

Bliss.





Morgente, Morgenblad, Morgenradio





Og under vandringsturen dukket plutselig en katt opp - med verdens mykeste pels. Heihei.





Glamourgemalen kokte tomatsuppe på primus i solveggen - full påskestemning!





Bena på bordet, bok i fanget, bål på peisen.


= Mer sånt, takk.

11 kommentarer:

Nanne sa...

Å, så deilig dette så ut! Og for en søt pusekatt - han er helt lik en av mine! Jeg gikk en lang tur på regnvåte svaberg i går, friskt og deilig det også. Det finnes jo ikke dårlig vær, bare dårlige klær!

Anonym sa...

Dette hørtes (og så) veldig deilig ut. Jeg skulle gjerne opplevd noe slikt, jeg også:)

glamouringeniøren sa...

Kan umulig bli bedre. Kanskje hvis helga hadde hatt flere dager da :)

Anonym sa...

Jeg har alltid lurt på - hvordan uttales stylee? (med lang i, liksom på slutten eller?) Og hvor i allverden kommer bruken av det ordet fra? Ser det overalt på diverse blogger. Og er like idiotisk som bruken av "I like" og "Me like". Hvis noen skjønner hva jeg mener...

Glamourbibliotekaren sa...

Nanne: Helt enig! :)

Fair: Ut i skog og mark! :)

Glamouringeniøren: Ja, den blir ofte litt for kort.

Anonym: Lang i! :) Hva andre bruker det til aner jeg ikke noe om, jeg har det fra reggaens verden! :D

Randi E sa...

Det så helt herlig ut. Kjenner at jeg ble litt misunnelig nå. Helga mi gikk med til jobbing og ligge på sofaen resten av tia for er så kvalm (gravid)

Glamourbibliotekaren sa...

Randi E: ...men hyggeligere årsak til kvalme enn mye annet :)

AstridVU sa...

Aaah, det gjør virkelig godt å ta turen innom bloggen din, kjære Glamourbibliotekar! Pulsen senkes, prioriteringene endres (helt sant!) og de virkelig gode øyeblikkene trekkes frem. Alt på grunn av dine små blikk inn i en fin verden full av musikk, fine ting og fint fokus. Takk for det!

TRF sa...

Så himla fin stemningsbesrkivelse! Det er ikke så mye grantrær å snø her i Spania (bortsett fra om man bor i fjellområdene), så nå kjenner jeg at hjemlengselen kom smygende. Håper på en organisert jentehyttetur til vinteren for å holde skikunnskapene ved like og for å ha slike gode minner med meg tilbake som Glamourbibliotekaren ofte skildrer...

Bakgårdskatten sa...

Det hørtes fint ut :) Gleder meg til påske nå, hehe!

Hilde sa...

Åh, det så fint ut! Dette kan kanskje være noe for deg, forresten? Hehe. :)
http://www.darcomic.org/2008/12/23/roulettea/

Populære innlegg