lørdag, november 07, 2009

Noen glimt

Trappa er fin å sitte i. Dette er utsikten derfra.



Glamourgemalens gamle lekebiler har hedersplass under belysning av Pantonlampa.





Vegglysestaker, er det blitt en utdøende rase? (Med unntak av de enorme nifse krusedull-smijern-kubbelys-greiene som ligner på torturinstrumenter, som man ser i enkelte butikker ...?)





Nattkjolereklame fra et marked i Amsterdam (Jordaan) i 2002 til den nette sum av én euro.





Årets siste blåklokker er plukket inn.



5 kommentarer:

Ellen Marie Albertsen sa...

Blåklokker faktisk! Helt utrolig det da...:)))

Akeleiedamen sa...

hehe. Fantastisk beskrivelse av de vegglysestakene du IKKE vil ha. -!

Anonym sa...

Helt endig m.h.t. vegglysestaker. Jeg har messinglysestakene min mor fikk av sin mor til 40 årsdagen hengene i trappeavsatsen. De er vel ikke direkte moderne, men jeg hygger meg med dem - og tenker på mor og datter som begge nå er borte. Kjempefint vindusarrangement i trappen din. Ha en flott søndag! Mvh Astrid

Glamourfilologen sa...

Koselige bilder! Jeg synes vegglysestaker kan være både pent og koselig (bortsett fra de som ligner torturinstrumenter,treffende beskrivelse!) Din lysestake så kul ut!

Glamourbibliotekaren sa...

Løvinnen: Ja, de er litt skrøpelige, men fine! :)

Akeleiedamen: :D

Astrid: Mye hyggeligere!

Glamourfilologen: Ja, den er kul! Arvegods fra farmor.

Populære innlegg