onsdag, desember 16, 2009

Glamourbibliotekarens adventskalender: Luke 16


Det er ennå over en uke til jul. Hvorfor ikke finne en ledig kveld, sende ut en fin innbydelse (obs! på mail..) til alle du kjenner og invitere dem til et hyggelig og avslappet førjulsselskap? Sannsynligheten for at mange er opptatt er nok stor, men noen kommer da sikkert. Så kan man tenne lys, sitte og være lat i hver sin stol, høre på Bing Crosby, spise pepperkaker og karameller og senke skuldrene for en kveld. Dette er min favorittform for juleselskap! Man behøver ikke sette i gang noe overambisiøst for å ha det hyggelig i desember.

5 kommentarer:

glamouringeniøren sa...

Jeg er for første gang invitert til et slikt på fredag. Det skal bli uformell adventskos hos en ny vennine. Gleder meg :)

Satser på å gjengi invitasjonen utpå nyåret, med en "velkommen til meg for å spise opp all julegodisen-kveld"!

Elin sa...

Høres veldig koselig ut! Men jeg reiser til Østlandet i jula, og gleder meg til dagslys og til å treffe venner og familie igjen!

Glamourlektoren sa...

Jeg håper mange følger oppfordringen din :)

Eva sa...

Jeg har bursdag i desember og samler alltid vennene mine til en førbursdagsfeiring. Det er en hyggelig, årlig førjulstradisjon! Bra tips!

Glamourbibliotekaren sa...

Fast tradisjon hvert år her i huset! Spiser (evt. opp) julebakst, hører på gamle rare juleLPer og synker ned i sofaen.

Populære innlegg