tirsdag, februar 02, 2010

Glamourbibliotekaren trommer sammen til dugnad!


I går kom jeg over en av barndommens "Mine klassekamerater"-bøker. Spørsmål om yndlingslærer, yndlingsfag, hvor mange søsken en har, hva en vil bli når en blir stor, og det lille kommentarfeltet til slutt med den herlige svorske tittelen "Ellers nevner jag".

For to år siden gjorde vi en liten enquete sammen her i bloggen - dere sendte inn forslag til spørsmål vi kunne stille, jeg satte det sammen til en passende poll - og deretter svarte vi på den. La oss gjenta det!


Send inn spørsmål dere vil ha med i "Mine klassekamerater" her og nå, i denne blogg, og jeg fikser det i løpet av uka. Ok? Og obs! Alle må svare på spørsmålene!

(skriv i kommentarfeltet - men kommentarene legges ikke ut, så det vil se tomt ut. Mer spennende på den måten!)

NB! Dette er ikke spørsmål til meg altså, det er til oss alle. Glamourspørsmål o.l. egner seg ikke her! Dette skal være i tråd med barndommens "mine klassekamerater"-bøker.


Onsdag kl. 09.00: Da har jeg satt strek! Det flommer over av spørsmål!

Populære innlegg