Gratulerer! ;-)
takk! Kjærestejubileum :)
Da får man gratulere! En nydelig sang som avslutning på arbeidsdagen, også :)
Jeg har akkurat oppdaget Pat Metheny gjennom kjæresten min, og denne sangen er en av de nydeligste! Anne
Legg inn en kommentar
4 kommentarer:
Gratulerer! ;-)
takk! Kjærestejubileum :)
Da får man gratulere! En nydelig sang som avslutning på arbeidsdagen, også :)
Jeg har akkurat oppdaget Pat Metheny gjennom kjæresten min, og denne sangen er en av de nydeligste!
Anne
Legg inn en kommentar