lørdag, juli 17, 2010

Sommerens loppefunn, del 2

Et par gamle engelske tekopper, English Heritage, håndmalte med landskap og slott og hester i brunt. Jeg fant dem på Tanums loppis i Sverige i juni. Slike har jeg lett etter lenge, og gjør det forsåvidt fremdeles - jeg vil gjerne ha blå, i en enda litt rundere fasong. Og i Arendal fant jeg en matchende tekanne hos en brukthandler av typen som i Donald ville bli avbildet med dollartegn i øynene, sigar i det brede gliset og en bunke sedler som han ivrig bladde gjennom. Men ett sted går grensa. Den fikk stå igjen. Jeg er ikke millionær heller.

Disse er perfekte å drikke te av om morgenen, på frokostplassen i morgensola!

2 kommentarer:

Linn sa...

Hei:)
Du er grunnen til at jeg startet bloggen min.
Den har alltid vært kjempe fin!

De tekoppene var ikke helt vanlige og derfor veldig fine...

Ha en ellers fin dag - SP

Glamourbibliotekaren sa...

Så hyggelig å høre, takk for det! :)

Populære innlegg