torsdag, september 23, 2010

Kvinner og klær, mai 1962

I dag har jeg bladd litt i dette flotte bladet som jeg fikk av en hyggelig leser for et par år siden.



Dette stilige paret på en fortauskafé har valgt å drikke cola - litt overraskende? Jeg ville tippet espresso.



Plateomtale, Monica Zetterlund. Jeg stiller meg naturligvis bak denne anbefalingen!



Og i "Spesielt for tenåringer"-spalten er temaet Joseph Haydn (!). Vis meg det damebladet som vier en setning til klassisk musikk i dag!




Kjekke måter å knytte skjerf på - inspirert av Yves Saint Laurent.




Og til slutt - en vakker, mørk og mystisk kvinne, med Revlons Super-Lustrous Lipstick på leppene. Hadde jeg vært ung kvinne i 1962, hadde jeg hamstret leppestifter!


2 kommentarer:

Anemari sa...

Må si jeg blir glad når jeg ser hvor fint du presenterer min farmors ukeblad!

Jeg blir aldri lei av å lese i disse bladene, det er som å gå inn i en liten tidsmaskin. Vi har fortsatt et ukjent antall årganger hjemme hos foreldrene mine, så du må bare gi tegn hvis du vil ha noen ekstra-eksemplarer :)

Glamourbibliotekaren sa...

å, men du må jo ha dem selv! :)

Populære innlegg