lørdag, februar 26, 2011

127 Hours

Hovedfilm nr 10 blant årets Oscar-nominasjoner. Sånn. Nå har vi sett alle. Nå mangler bare et par hovedrolle-filmer.

For den som er tander når det kommer til fysisk smerte på film, slik jeg er, tror jeg vil anbefale å vente til 127 Hours kommer på DVD. Da kan man skru av lyden når man vil, gjemme seg under pleddet eller til og med spole over den ekleste scenen. Samtidig er den verdt å se på kino også - flotte bilder som ikke kommer til sin rett på en mindre skjerm. Det er en bra film, selv om man altså blir utfordret.

James Franco er nominert for beste hovedrolle, og skal også lede gallaen sammen med Anne Hathaway.

2 kommentarer:

Annika sa...

I år har jeg vært så heldig at jeg har fått sjansen til å se alle de filmene jeg har ønsket i den korte Oscar-sesongen; Winter's bone, True Grit, Kongens tale og 127 timer. Selv om tv-skjermene blir større, anbefaler jeg alle om å se disse filmene på kino; Jeff Bridges, Colin Firth og James Franco kan gjøre store ting med små ansiktsbevegelser. God Oscar-kveld!

Glamourbibliotekaren sa...

Ja, de er flotte skuespillere alle tre!

Populære innlegg