søndag, februar 13, 2011

I anledning morsdagen


Det er sikkert flere av dere som har lyst til å hedre deres mødre, men som ikke har fått sendt avgårde noe i tide? Da har jeg et veldig bra tips: Unicefs verdensgaver. Man kan kjøpe alt fra ernæringspakker og vaksiner til sykler og skolebøker, og disse blir sendt for å hjelpe barn i verdens fattigste land.

Min mamma ønsket seg 5000 vannrensetabletter til morsdagen, og det har hun fått i dag. Det vil si - hun fikk et fint pdf-kort på e-mail, og vannrensetablettene sendes til et sted hvor minst 20.000 liter vann nå skal bli renset.

Her er Q&A.

Morsdagen er en fin anledning. Alle mødre har omsorg for barn.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Å,det var godt å høre!I dag skal jeg hedre min giverglade bestemors minne med en gave til Unicef.

IK sa...

Takk for godt tips, mamma ble kjempeglad for pdf-kort og stivkrampevaksiner!

Glamourbibliotekaren sa...

Anonym: Så fint!

Inger Kristine: Godt å høre at noen tok oppfordringen!

Ola Wiig-Hanssen sa...

På vegne av UNICEF Norge vil jeg gjerne takke deg for dette tipset. Vi ser at flere har fulgt oppfordringen din og besøkt www.verdensgaver.no. Dette er verdifull støtte til UNICEF. :-)
Mvh,
Ola Wiig-Hanssen
Innsamlingsansvarlig

Glamourbibliotekaren sa...

Så bra! Det var hyggelig å høre.

Populære innlegg