fredag, mai 06, 2011

Apropos Radio Glamourbibliotekar

Jeg husker aldri hvilke låter jeg har hatt med i tidligere utgaver av Radio Glamourbibliotekar. Jeg er for lat til å gå tilbake og kikke. Derfor laget jeg for min egen skyld en samleliste hvor alle ti volumer er med, og sorterte den på tittel. Og jeg fant dubletter. Jeg fant tripletter også. (hvis det er noe som heter tripletter)

To låter har jeg hatt med tre ganger hver. Jeg må åpenbart like dem. Derfor synes jeg vi skal høre på dem her og nå!

Først: "Baby come back" med Player, som jeg har lagt ut som video her flere ganger også - en herlig låt fra 1977, med selveste Ridge fra Glamour på bass (i oransje antrekk).





Deretter: "In a sentimental mood" med John Coltrane og Duke Ellington, hentet fra en av de fineste platene ever.





Og takk til alle dere som skriver kommentarer og mail om at dere liker Radio Glamourbibliotekar; jeg blir så glad for å høre det! Musikkmisjonering er noe av det beste jeg vet.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg elsker spillelistene dine og jeg må innrømme at de til stadighet ruller på spotifyen min.
Jeg har fått flere nye favoritter!

Ragnhild sa...

... og eg har blitt frelst av misjoneringa!:-D

Glamourbibliotekaren sa...

Elisabeth & Ragnhild: Så hyggelig! :) Jeg lover å fortsette min misjon.

Sørlandspige sa...

Og jeg blir myk og god i kropp og sjel av slik nydelig musikk!

Populære innlegg