søndag, mai 15, 2011

So far so good

På langt nær ferdig, men området til venstre for imacen er i allefall blitt bedre.



Før: Ubetalte regninger, Ikea-katalog fra 1983 (bare vent, den blir nok gjenstand for blogging en gang), en bunke cder som forlengst er lagt inn i iTunes, gamle bilder som kanskje skal rammes inn osv osv. Farmors gamle nattbordslampe er SÅ FIN, men den må repareres før jeg tør å bruke den.


(NB! Jeg vil gjerne legge til at dette bildet ikke er representativt for hvordan vi har det hjemme. Vi har mer orden enn det ser ut til.)





Etter: De ubetalte regningene er der fremdeles - men satt inn i min lensmannfarfars (og kanskje også min lensmannoldefars) gamle desk organizer. Audreybilde kjøpt på Willoughby-utstilling i Nice i 2004, nå pent rammet inn. MoMA-sjiraffen. Egenhendig plantet Mårbacka-pelargon i pen blomsterpotte med fint tefat fra Porsgrund under. Alt er secondhand bortsett fra sjiraffen da. Og regningene.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Det ble kjempefint!

Ine sa...

Wow, litt av en forskjell! Veldig fint, ble det.

Synne sa...

For et hyggelig hjørne det ble!

Glamourbibliotekaren sa...

Alle: Takk takk, det er jo bare et lite hjørne, og det kommer jo til å være mer greier der. Men foreløbig er det litt deilig at det nesten er tomt...!

berlinløvinnen sa...

Stilig og beundringsverdig!

Lise B sa...

Så utrolig bra. Men jeg måtte flire av regningene som ikke er second hand...

Populære innlegg