lørdag, september 17, 2011

Te: Mighty Leaf Earl Grey Decaf

Denne teen passer bra på en lørdag morgen når man hører på vakre musikalske perler på NRK Gull og leser bokanmeldelser i Morgenbladet! Den er en veldig fin Earl Grey (jeg legger uansett ikke merke til om noe er decaf), og jeg har fått den av en venninne. Jeg tror kanskje hun har bestilt den rett fra nettsiden til Mighty Leaf. Forøvrig samme temerke som jeg pleier å drikke i Göteborg, så den er sikkert å få tak i flere steder.

Koppen er Figgjo Sissel, og tekanna er Figgjo Grete. Begge kjøpt i bruktbutikk for noen år siden.


3 kommentarer:

Regnboge sa...

Åh, bror min kom heim frå England nyleg, og han hadde med seg masse te, blant anna Earl Grey Blue og den e ein av mine nye favorittar.

Glamourbibliotekaren sa...

Herlig!

Glamoursjefen sa...

Earl Grey er og blir en favoritt. Jeg hadde en kjempegod variant Earl Grey Bleu fra Mariage Frères i Paris sist jeg var der. Kan også anbefales. Gir litt ekstra stas at de små "sachet" er små knytter av tynt stoff, bundet sammen med tråd... Anbefales. Og litt hverdags glamour... perfekt også til frokosten/bruchen på en regntung søndag! :)

Populære innlegg