søndag, oktober 30, 2011

Ispahan




5 kommentarer:

petit sa...

Det var virkelig nostalgi, husker jeg handlet hos Yves Rocher for mer enn 20 år siden og den eksisterte da! En mor til noen gode venner likte den den gang!

Glamourbibliotekaren sa...

En natt i sommer drømte jeg at jeg fant et skap fullt av forhenværende Yves Rocher-produkter fra en svunnen tid. Haha! Ønskedrøm! Og en smule sykt.

petit sa...

Sykt eller en slags romantisk drøm fra svunnen tid..... hvis det var dufter(kanskje helst det...)du likte? Har vi ikke gjerne gode minner når vi drømmer tilbake på den måten? :)

Glamourbibliotekaren sa...

Jeg tar hva det skal være! Dufter, kremer, såper, hva som helst. Til og med de produktene jeg ikke likte, har jeg et nostalgisk forhold til. Crazy, I know.

petit sa...

Jeg ble så inspirert at jeg gikk inn på nettbutikken til Yves Rocher og begynte å bestille, men søkte etter teer og de hadde de ikke lenger *sukk :)

Populære innlegg