mandag, januar 30, 2012

Mandagsluksus


Et glass manuelt selvpresset appelsinjuice. 

6 kommentarer:

Fine Friminutt sa...

Skikkelig energibombe! Fikk energi bare av å se på bildet - så takk:-)

Synne sa...

Det skal så lite til for å gi mandagsmorgenen et lite spark! Egenpresset juice er kjempegodt. Ha en strålende start på uken!

Maren sa...

Noe av det beste jeg vet. Minner meg om da broren min og jeg var små, da vi gikk lysløypa på ski og endte turen hos farmor og farfar. Da fikk vi slik fordi vi hadde vært flinke skigåere. Koselige minner!

Regnboge sa...

I kveld skal eg lage appelsinjuice!

Ine sa...

Nom.

Jorunn Alice sa...

Fantastisk frisk farge!

Sånne glass hadde mormor og. Dei minne meg og koseleg kveldsmat med melk og oboy. For hjå mormor fekk me nemleg lov til å drikka oboy ;)

Populære innlegg