mandag, mai 06, 2013

Den siste uka via Instagram


Kommer ikke over mengdene. Hele skogbunnen er blå. 




Fint frimerke på frøpakke fra Frankrike!




Det bittelille hagesenteret i nabolaget mitt selger ekstra fine pelargonier. Grubler litt. Har mange fra før, planter jo stiklinger så jeg går tom for potter og plasser å sette dem, men har ikke disse fargene...




Klassisk engelsk lavendel-barberkrem - gave til en god venn som fylte 70 på fredag. 




Blue Note-jazz fra 60tallet på NRK Gull. 




Ett av lørdagens mange varp - en plate hvor noen har tatt tre av mine høyt elskede favoritter og laget bossanova-versjoner av dem!




Lørdagskveld med Wagner, nærmere bestemt Rhingullet fra Nibelungenringen. Her er det kjempene som ypper seg mot gudene. Mye festligere enn lørdagsunderholdningen på tv!





Og gårsdagen. Noe så deilig!! Årets mildeste vårdag så langt, og sengetøyet blafret seg tørt og velduftende i vinden mens jeg ruslet til hagesenteret og kjøpte småtteri, plantet om noen pelargonier og bladde i Hageselskapets grunnbok som jeg kjøpte på loppis for en tier. 

Flere sånne dager, ja takk!

4 kommentarer:

Stine Arkeologine sa...

Herlig blåveishav! Er så glad for at jeg fikk en smak av det samme på en annen kant av landet i helga, føler glede ennå når jeg tenker på det. Den platen så morsom ut!

Regnboge sa...

Gav skikkeleg vårstemning, dette!

Ine sa...

Mye fin vårstemning! Så deilig å kunne tørke sengetøy ute i vinden, sukk. Nesten så det er en grunn i seg selv til å drømme om hage. :)

Glamourbibliotekaren sa...

Stine A: Den er festlig!

Regnboge: Bra!

Ine: Ja, hage er fint! Drøm i vei!

Populære innlegg