Nydelige blomster! Og helt enig, av og til er det nettopp det som trengs :-)
Deilig i mørketia. Varer lenge hvis vi greier å passe dem godt.Det er ofte vanskelig i travle tider. Jeg spiller din musikk den gir meg stor glede.Takk.MoriNord
Lurt! :-)
Så fine! Jeg har lilla nelliker på bordet for øyeblikket, og tenner lys som om jeg fikk betalt!
Helt enig! Man må gjøre det man kan :) Vakre blomster!
Så underbart med rosorLinda
Legg inn en kommentar
6 kommentarer:
Nydelige blomster! Og helt enig, av og til er det nettopp det som trengs :-)
Deilig i mørketia. Varer lenge hvis vi greier å passe dem godt.
Det er ofte vanskelig i travle tider. Jeg spiller din musikk den gir meg stor glede.Takk.
MoriNord
Lurt! :-)
Så fine! Jeg har lilla nelliker på bordet for øyeblikket, og tenner lys som om jeg fikk betalt!
Helt enig! Man må gjøre det man kan :) Vakre blomster!
Så underbart med rosor
Linda
Legg inn en kommentar