tirsdag, november 05, 2013

Te: Hvit te med ananas fra Perchs Thehandel


En av tebutikkene man bør besøke i København, er bittelille og eldgamle Perchs Thehandel i Kronprinsensgade 5, rett inn fra Købmagergade. Der er det alltid lang kø, gjerne ute på gata også, men det er verdt det. De har også en hyggelig tesalong i andre etasje hvor man helst bør booke bord.  




Min favoritt er deres hvite te med ananas. 




Og akkurat i dag i en liten kopp med katter på. 

(andre gode teer fra Perchs: Grønn rabarbrate og kvædete!)


3 kommentarer:

Maren sa...

Nam! Hvit te med ananas høres ut som noe for meg.

Anaruh sa...

så pussig sammentreff! Planlegger en liten tur til København snart, og i går tenkte jeg at denne teen er en av de tingene jeg skal ha med hjem denne gangen :)

Veldig søt kopp, forresten. Ligner på en jeg hadde da jeg var lita.

Anonym sa...

Den hørtes god ut! Hvit te trenger et søt-surlig hint fra noe, og ananas må vel være helt ypperlig. Skal huske på denne butikken neste gang jeg er i Køben. Takk for tipset

Populære innlegg