torsdag, juli 17, 2014

Glamourbibliotekaren andre steder

Noen spurte forleden om jeg var på Bokelskere.no. Ja, det er jeg, men jeg deltar ikke i diskusjoner o.l. - jeg legger til alle bøkene jeg leser, og man kan følge meg der, men jeg skriver om bøkene kun her i bloggen. Uansett: Mitt brukernavn på Bokelskere er KURT. (Ikke Glamourbibliotekaren)
(og det er fordi jeg digger Kurt Vonnegut, om noen var i tvil)

Jeg er på Instagram, som jeg tipper de fleste vet siden jeg av og til legger ut en dose Instagram-bilder her i bloggen - der heter jeg @glamourbibliotekaren. Følg meg gjerne! Dog er det denne bloggen som er hovedsetet mitt; Instagram-kontoen min er på en måte bloggen i stikkords-form. Og det holder jo ikke!

Også har jeg jo de tre bloggene dere ser i margen til høyre - duftbloggen, musikkbloggen og vinylbloggen. 

(Jeg er ikke på Twitter. Og bloggen er ikke på Facebook.) 

Da vet dere det! 

Ingen kommentarer:

Populære innlegg