søndag, august 24, 2014

Søndag




God søndags formiddag! Her sitter jeg og gjesper litt, for ikke om jeg klarer å sove lenge selv om jeg sitter oppe til klokka to og hører på Bach. Og apropos - konsertomtale av gårsdagens Matteuspasjon er å finne i musikkbloggen. Håper noen av dere tok turen! 

Det er sol og sommer i dag, jeg skal straks gå ut i hagen, og når min nattearbeidende elskede musiker våkner, tenker jeg vi tar en tur på stranda for et dypp i fjorden. Det gjorde vi i går også, vannet er varmere enn lufta, kjempedeilig!

Løpe og slenge seg uti, det er tingen!

4 kommentarer:

Linn sa...

Hei.
Håper du har en fin Søndag :)

Kine sa...

Så deilig og sommerlig. Det er jo ikke høst, sola har steika på balkongen hele dagen så langt hos meg, og bladene i bakgården er stadig grønne. Prøver å få vennene mine til å forstå dette men det funker ikke.

Glamourbibliotekaren sa...

Linn: Takk det samme!

Kine: Ah, jeg skrev om dette for litt over en uke siden - jeg er helt enig med deg nemlig! Her kan du lese hva jeg skrev . Hopp i sjøen, det er deilig!

Maja sa...

Koselig søndagsstemning! Jeg har vært på sopptur i dag og lager velduftende middag :-) Vi tok et bad i et tjern i skogen, deilig spontant! (Dvs ikke SÅ spontant, hadde med håndkle just in case) Ha en fin kveld, kjære Glamourbibliotekaren!

Populære innlegg