tirsdag, mars 15, 2016

God morgen!


Sola skinner i Oslo i dag, det er så herlig! Jeg våkna av svarttrostens sang, og den fortsatte og fortsatte mens jeg var på badet (med åpent vindu, dette er fin musikk!). Jeg har sesongsstart for joggesko (mine mintgrønne Adidas Gazelle fra Barcelona!), og jeg gikk innom et konditori på vei til jobb og kjøpte med en rykende fersk croissant som herved skal nytes til en kopp påskete mens jeg katalogiserer en 15 år gammel innspilling av Matteuspasjonen som vi utrolig nok manglet på jobben. Og sola skinner inn gjennom vinduet. (Og jeg har good hair week etter frisørbesøk i går.) Ha en riktig fin tirsdag alle sammen! Gjør noe hyggelig i dag. 

4 kommentarer:

Anna sa...

Åh, finnes det konditori igjen i Oslo? trodde alle var borte. Hvilket var dette?

koristen sa...

Gjøre noe hyggelig i dag - det var en god oppfordring! Det skal bli :-) ha en strålende tirsdag!

Anonym sa...

For en deilig og vårlig dag. Skal bruke lunsjen på en rusletur I solskinnet. Ha en strålende dag!

HildeSofie sa...

Først nå så jeg koppen, med tante Fiolett! Jeg har tante Grønn, og ønsker meg flere :-)

Populære innlegg