lørdag, juni 18, 2016

Stemningsrapport - junihelg!


Bare en liten stemningsrapport herfra! En junihelg uten særlige planer, akkurat nå kan jeg knapt tenke meg noe bedre. Her er min fredagsbukett fra i går kveld da jeg vandret en liten runde i hagen. 
  


Jeg spilte plater hele kvelden. The Beatles og The Band som jeg nevnte tidligere, samt Bobby Caldwell, Huey Lewis & The News og Billy Paul. 




Og her er jeg nå. På verandaen, som snart er helt innkledd i en overivrig klematis - som den blir hver eneste sommer. Den vokser over alle bredder og inn gjennom sprekker, og man føler at man sitter midt i en berså bare med steingulv i stedet for gressplen eller grus som underlag. 

Ha en fin lørdag, kjære lesere! Her skal det leses. 

3 kommentarer:

Ingrid sa...

Gode stemninger her :-) Takk for litt skuldersenkingsinspirasjon, og god helg kjære Glamourbibliotekar!

Stine Arkeologine sa...

Så mye fint! Har også slike roser som du har i vasen, men de står bare i knopp ennå. Gleder meg veldig til de kommer!

Glamourbibliotekaren sa...

Ingrid: God helg til deg også! :)

Stine Arkeologine: Hurdalsrose! Den er så villig og fin - eneste aber er at den ikke dufter :)

Populære innlegg