mandag, januar 02, 2017

2016-kavalkade, del 4


I oktober blomstret det fremdeles fint i hagen. 


En regnfull morgen på kafé. 


Søndagsmorgen hjemme foran ovnen. 


Vi dro på babymoon på et pensjonat i Sverige. 



Oktober-teselskap! En lang, lang tradisjon. 



Ei venninne arrangerte babyshower i min ånd (dvs laidback brunch med masse te, gode venner, og ingen dumme selskapsleker), og jeg fikk fine presanger til babyen! Blant annet en gammel barnekopp med bilde av OleDoleDoffen på piknik!



Jeg gikk ut i permisjon og hadde mange slike morgener hvor jeg aldri kom meg ut av morgenkåpa. 



Og slike formiddager.



Jeg benyttet ventetiden til å rydde i teen min, og min snille handyman snekret en liten tehylle til meg. 


Så kom hun. Og vi hadde fine novemberdager, vi tre. 





Og enda flere desemberdager. Julestria stresset oss minimalt. 


Så ble det jul! Og nå er det jammen meg 2017. 

Vi er klare for mange nye fine opplevelser!




3 kommentarer:

Ine sa...

For et år det har vært! Så mye trist ute i verden, men så mye fint hjemme.

Anonym sa...

Hei og godt nytt år!
Ville bare si at jeg synes bloggen din er en av de hyggeligste og mest inspirerende som finnes og jeg gleder meg over hvert innlegg. Synes fint at bloggen kan sammenlignes med de små pastilleskene som jeg fikk som liten (var ikke mye ekstra i vårt hus, men en pakke pastiller gul pakke med små pastiller litt på skrått utenpå det fikk vi å dele på på lørdag). Jeg sparte på esken fra forrige uke hvis det ikke var "min" uke til å få esken, også sparte jeg de små, søte pastillene slik at de skulle vare lenge og kunne nytes sånn litt i fortrolighet. Sånn er det med bloggen din også, jeg titter inn på morgenen, bare for å registrer om det er noe nytt også kan jeg da gå og glede meg hele dagen til jeg har god tid på kvelden til å se og lese i fred og ro. Dobbelt glede :-)
Og spillelista di på Spotify er fantastisk, mer er det ikke å si om dette.

Anonym sa...


Tusen takk for fin årskavalkade, der bildene forteller alt!

Populære innlegg