mandag, februar 27, 2017

Mandag og fem fine ting

Det er mandag igjen! Vi ser på fem fine ting: 


Slike kvelder. Fyr i peisen, blomster på ryddig bord, lesestunder. 




Slike dager. Sola som flommer inn i stua og lager skygger og avslører hvor støvete det er overalt, og at man da har evnen til å gi blaffen i akkurat det. 


At også februar er over, og at mars er her om et par dager! Tenk det. Mars. Den første vårmåneden!



Å trille tur i vintersola med Bach-kantater på øret. Forbi tjern, til skogen og til de fristende skiløypene. 


Oscar-hangover. Altså den trøtte døsen man går rundt i hele mandagen etter Oscar-utdelingen. Det er vårstemning over den, en fast tradisjon! Tror det er tjuende året på rad jeg sitter oppe og ser direktesendinga, dog har jeg bare sett ca én av de nominerte filmene i år. Moro lell. (Beklager til dere som savnet liveblogginga i år! Ikke så enkelt å blogge fornuftig når man ikke har sett filmene, fant jeg ut. Oscar-kjolene kan vi kanskje se på senere i dag; etter yogaen.)

Ha en fin mandag alle sammen! 






2 kommentarer:

Cenerentola sa...

Jeg blir så glad hver mandags morgen når jeg leser disse fine ting-postene dine! Inspirasjonen flyter umiddelbart i årene :-) Takk for en nydelig blogg som alltid piffer meg opp!

Glamourbibliotekaren sa...

Takk for det, så hyggelig å høre! :)

Populære innlegg