onsdag, februar 22, 2017

Vinterferiekveld


Her i huset er det vinterferiemodus, selv om jeg er i mammaperm og har fri hele tiden! Og da kan man jo fint lage deilige sitronkjeks på en helt vanlig mandagskveld. (Det vil si - helt vanlig ble ikke mandagen, for på morgenkvisten tikket det inn melding om at den siste babyen i min lille eksklusive barselklubb var kommet, nemlig Maren sin! Det måtte vi feire med sitronkjeks, fant jeg ut. En ny lekekamerat til min lille datter!)


Så himla gode!


Gustavsberg nydelige Ceylon-tekanne, designet av Stig Lindberg i 1951. Jeg elsker å drikke og servere te av dette serviset. 



Det ble heldigvis noen kjeks igjen, og de oppbevarer jeg i den fine blå fajansekrukka med lokk som vi fikk av vår polske nabo for noen år siden. 


Spørs hvor lenge de blir der. 



Namnamnam!


(jeg brukte Jamie Olivers oppskrift og tilsatte litt kokos)


3 kommentarer:

Ragnhild sa...

Så koselig! Nydelige bilder. Hurra for ny babyvenn! :-)

Glamourbibliotekaren sa...

Hurra hurra! :)

Mathilde Nicoline sa...

Alltid en anledning til å feire!

Populære innlegg