tirsdag, mars 28, 2017

Eureka!


Husker dere denne?

Regner ikke med at noen av dere bruker hjernekapasitet på å huske hvilke klær jeg kjøpte for ti år siden, haha! Men denne gule jakka ble jeg så glad da jeg fant på GAP i New York i januar 2008. En helt perfekt vårjakke! Aller morsomst var det jo at jeg hadde drømt om noe lignende i denne Finn Stilen-collagen jeg lagde våren før, altså i april 2007:



Det jeg egentlig skal fram til nå, er at jakka dukka opp da jeg så igjennom noen esker med klær på loftet her om dagen. Den er på ingen måte utslitt eller passé, og det passer meg utmerket! Jeg behøver ikke å kjøpe ny vårjakke i år!


4 kommentarer:

Ingrid G sa...

Skikkelig vårfølelse på trilletur med gul vogn og gul vårkåpe! Herlig! <3

Stine Arkeologine sa...

For en nett og fin jakke! :-)

Anonym sa...

Jeg husker jakken og collagen godt :-)
Fresh og fin! Også ble jeg overrasket over din variasjon i parfymer.

Glamourbibliotekaren sa...

Ingrid G: Ja, gult må man ha! :)

Stine Arkeologine: Ja, den er fin altså!

Anonym: Morsomt!

Populære innlegg