søndag, mars 26, 2017

Påskeadvent



Påskeadvent fortsetter!

Nå i helga har jeg kastet meg over den mer tradisjonelle og nostalgiske påsketeen som jeg kjøper hos Majorstuen Te og Kaffe. Jeg tror det er Solberg & Hansen sin. Bildet over er fra i går, da jeg satt på verandaen og drakk den aller første koppen, mens sola skinte og radioen spilte fin musikk. Babyen sov og jeg samlet fregner på min nese mens jeg bladde i et engelsk magasin og leste om sauehold! (Har ingen planer om å skaffe sauer foreløpig, må jeg legge til)


Smaken av vår indeed! Gult servise må til. Dette er Stig Lindbergs Ceylon for Gustavsberg (1951)


Dessuten har jeg en sprell levende påskekylling!


Denne sparkebuksa er gammel/vintage men ubrukt. Jeg kjøpte den på Etsy i fjor sommer for å feire at vi hadde sett henne på ultralyd. En merkedag!


I dag begynner jeg å høre på påskens mektige musikk - nemlig Bachs pasjoner og påskeoratorium. Jeg har noen innspillinger, som dere ser, men mangler en hel del fine som jeg gjerne skulle hatt. Det får bli et annet år. Nå gleder jeg meg til denne bunken!!




2 kommentarer:

Maja sa...

Søteste sparkebuksa jeg har sett! Så herlig! :-D

Glamourbibliotekaren sa...

Takk! :) Ja, den er så fin! Skal brukes mye nå til påske!

Populære innlegg