mandag, juli 24, 2017

Mandag og fine ting


Å tilbringe lange og varme dager i denne fine barndomshagen



Å trille turer gjennom vaiende åkre



Å plukke fine buketter av markblomster, og å lage blomsterkrans til babyen min



Å få hagebesøk av venninne, og å møte henne i porten med en kanne te (hun parkerte bilen akkurat da jeg løp ut med tekanna, så da ble det sånn. Bildet er ikke arrangert.)



Å lese bøker
(husk å tagge instagram-lesebilder med #mittsommerlesested!)



Fin utsikt over fjord



 - og over hav



Kvelder på balkongen og kveldssol i bygda. 

6 kommentarer:

Anonym sa...

Idyllisk!

Kjersti sa...

Herlig å lese :-)

IngSta sa...

Nydelige blomsterenger! Dei er det ikkje så mange igjen av lenger, men heldigvis er vegkantane blitt finare dei siste åra. Eg har lest ein plass at vegvesenet har slutta å sprøyte mot ugras og dermed ser det mykje penare ut. Nydelige blåklokker, rødkløver og ryllik - kan det bli finare??

Skogfrue sa...

Nydelig natur! <3

Helene sa...

Fantastisk deilige bilder! Fikk nesten følelsen av å være der selv :-)

Maja sa...

Sommer! Så vakkert det er! Nydelige bilder, nå gleder jeg meg bare enda mer til å ta ferie og reise ut av byen :-)

Populære innlegg